Υπηρεσία που απευθύνεται στον τελικό πελάτη-χρήστη. Με τη υπηρεσία αυτή ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί για την κατάσταση της επισκευής της συσκευής που έχει αποδώσει σε κάποιο από τα εταιρικά σημεία της SMARTEC. Με την πρόσβαση στο B2C αντλεί πληροφορίες έγκυρα και αυτόματα για το στάδιο της επισκευής όπως επισκευή σε εξέλιξη ή αναμονή εγκρίσεως ή έτοιμο προς παράδοση κτλ. Οδηγίες χρήσης της υπηρεσίας : 1.Με την παράδοση του κινητού τηλεφώνου σας προς επισκευή,στο απόκομμα που παραλαμβάνεται, αναγράφεται ένας αλφαριθμητικός κωδικός. 2.Εισάγετε τα στοιχεία που αναγράφονται στο απόκομμα που σας δόθηκε για να σας επιτραπεί η πρόσβαση στο σύστημα. 3.Με την πρόσβαση στην υπηρεσία on line tracking ενημερώνεστε για την πορεία της επισκευής του κινητού σας καθώς και για τυχόν εκκρεμότητες που ίσως εμφανισθούν και πρέπει να εγκρίνετε ή να απορρίψετε για να συνεχίσει ή να διακοπεί η επισκευή σας. 4.Με την παράδοση του κινητού σας δεν έχετε καμία πρόσβαση στο σύστημα, καθώς αυτό απενεργοποιείται αυτόματα. 5.Για λόγους ασφαλείας το σύστημα καταγράφει το I.P. Address από το οποίο έχετε προσπέλαση στις εν λόγω σελίδες. |